DEFUNCIÓ
Es fa saber que s'ha mort la nostra germana Montserrat Solsona Roig, de cal Menga, que en pau descansi.
L'enterrament serà demà dimarts, 26 de maig, a les 6 de la tarda.
La difunta es podrà visitar al tanatori de la plaça la Creu, avui a partir de les 7 de la tarda.