PROHIBICIÓ D’ESTACIONAR A LES VORERES

l'Ajuntament recorda a tots els veïns i veïnes que queda totalment prohibit estacionar vehicles damunt de la vorera, ja sigui total o parcialment, ocupant qualsevol part destinada al pas de vianants.

Aquesta pràctica incompleix el que estableix el Reglament General de Circulació, aprovat pel Reial decret 1428/2003, que regula les normes de parada i estacionament, i prohibeix l’ocupació de les voreres per part de vehicles, ja que aquestes estan reservades exclusivament per als vianants.

Així mateix, d’acord amb la normativa vigent, els vehicles estacionats indegudament poden ser objecte de denúncia i sanció per part dels Mossos d'Esquadra.