Comencen les obres de millora al servei d’aigua

El carrer de Sant Martí ha sigut el primer a rebre la instal·lació de les noves arquetes i comptadors intel·ligents

DIJOUS 24 JULIOL 2025

La setmana passada es van iniciar les obres de millora del servei d’aigua al municipi, una actuació inclosa als pressupostos 2025. Amb l’objectiu de modernitzar la xarxa, s’instal·laran a totes les llars del poble arquetes i comptadors intel·ligents.

Els treballs, iniciats al carrer Sant Martí, s’aniran estenent progressivament a la resta del municipi. Cada comptador es col·loca a la presa d’aigua de l’habitatge dins una arqueta nova, fet que permet una millor gestió, un control eficient del consum i detecta més ràpid qualsevol fuita.

És molt important que es notifiqui tan aviat com sigui possible qualsevol modificació que hi pogués haver a les connexions d’aigua per tal de garantir una correcta instal·lació. També es recomana revisar les instal·lacions particulars per renovar les canonades antigues o de plom en cas que hi hagin.