L’Ajuntament obre la piscina municipal
L’equipament obrirà fins al 2 de setembre i s’ofereixen abonaments i entrades individuals
DIMARTS 06 JUNY 2023
Un any més, Vilanova de Bellpuig és un dels primers pobles de la zona a obrir la piscina municipal. Això es deu al fet que l'Ajuntament duu a terme un procés de tractament que evita el buidatge i, d’aquesta forma, permet estalviar aigua i optimitzar la feina de la Brigada Municipal.
L’equipament estarà obert fins al 2 de setembre i, des del consistori, s’estableixen diversos preus d’entrades puntuals i abonaments – que es poden tramitar en línia o presencialment – durant tot el període estiuenc.
Calendari i horari
Des del passat dia 3, i fins al 22 de juny, la piscina obrirà les portes de 15 a 20 hores, mentre que els caps de setmana l’horari serà de 12 a 20 hores. D’altra banda, a partir del 23 de juny i fins al 30 de juliol, l’espai estarà disponible d’11.30 a 20.30 hores.
Entre el 31 de juliol i el 13 d’agost, s’obrirà de les 12 a les 20.30 hores i, del 14 d’agost fins a principis de setembre, la piscina romandrà estarà en funcionament de 12 a 20 hores.
Preus i abonaments
Els tiquets per accedir a la piscina municipal són gratuïts per a persones amb discapacitat (s'ha de sol·licitar a les oficines de l'Ajuntament), mentre que per a la resta del veïnat s’ofereixen diversos preus en funció de l’edat.
En primer lloc, la canalla de 4 a 10 anys pot gaudir d’un abonament de 15 € i d’entrades puntuals per 2 €. D’altra banda, els abonaments pel jovent d’11 a 13 anys són de 18 €, amb entrades per 3 €. Pel que fa a la població adulta (a partir de 14 anys), el preu dels abonaments és de 23 € i les entrades individuals tenen un cost de 3,75 €.
Podeu tramitar els tíquets a l’apartat «Tràmits i Gestions > Venda d’entrades, abonaments i reserves» d’aquesta mateixa pàgina web o presencialment, a les oficines de l’Ajuntament, de dilluns a divendres (de 9.30 a 13.30 hores).