Oberta la licitació per instal·lar comptadors d’aigua a Vilanova de Bellpuig
Les empreses interessades a presentar-se tenen com a termini màxim fins al 2 d’abril d’enguany
DILLUNS 31 MARÇ 2025
L’Ajuntament de Vilanova de Bellpuig ha obert la convocatòria per licitar les obres d’instal·lació dels comptadors d’aigua al municipi i substituir algunes canonades, amb un pressupost de 556.396,98 € (IVA inclòs).
En aquest sentit, cal recordar que els domicilis i les indústries del poble no disposen de comptadors, per la qual cosa l’Ajuntament ha de fer front, anualment, al pagament de liquidacions de l’Agència Catalana de l’Aigua corresponents a la part de cànon de l’aigua d’exercicis anteriors per no complir amb l’obligació de declarar exactament el volum que el poble consumeix.
De fet, l’ACA fa pagar cada any al consistori, de mitjana, 30.000 euros per regularitzar el preu de l’aigua. Aquesta situació canviarà amb la nova ordenança que ha entrat en vigor i la instal·lació de comptadors.
Amb la nova licitació, l’Ajuntament fa un pas més per garantir el bon servei d’aigua potable al municipi alhora que equilibra i saneja les arques municipals.
Les empreses interessades a presentar-se a la convocatòria per millorar la xarxa d’aigua del municipi tenen com a termini màxim fins al 2 d’abril d’enguany i poden consultar tota la informació de l’oferta, publicada en el web municipal, en aquest enllaç.